Thursday, May 16, 2013

#365



02/05/2013
happy 365 days for you si buta tuli
happy 365 days for you si kedekuit kasih sayang
happy 365 days for you

geram mcm mana gua dgn lu
akhirnya 365 hari juga kita bersama
cehh gaya mcm sudah lama. kisah lagai
yang penting kita masih utuh bersama

malam tu lu maki gua
kebetulan gua mmg tk ada mood gara gara
minggu tu kita tgah berperang !
yeahh perang emosi bak kata pujangga
makian, celaan, kutukan
itu perkara biasa utk kita berduaaa
screen shot tu ada sebagai bukti
utk sibangkai yg ceria berkata sana sini

lu MSU gua KPTM
jauhh celah mana gua pun tk tahu
lu busy, skrg gua berdouble lagi busy
gua dgn final year
lu dgn first year
kita ikat janjii. 
lu tk curang.gua tk curang
ingat sampai mati.


MUHAMMAD AIMMAN ASHRI

i loveyou that much . u know what i mean . enough









#gua post lambat gara gara gua malas & tkde mood.gua tgah hadap bulan berperang !






#AAFS #KECAIDUNIA

No comments:

Post a Comment