Friday, January 25, 2013

peniru azwan ali




hello stalker and readers.

first for all.gua nk tanya.apakah kesudahan sebuah cerita gua nih.andai gua sendiri tk pastii dimana permulaan nya.pergh pergh jiwang sudah bermaharaja lela di kalam hati.phewww.tahun baru dah start,tp satu benda pun masih tk berubah.semua masih di takuk yang lama.mentality masih di zaman jajahan.hmm masih ada budaya naik motor ala ala superman.erghh masih di bawah tempurung.

tp itu bukan apa yg gua nak sampaikan.gua nk sampaikan sekarang budaya yang gua anggap peliks lagi ajaib dan lagi pening kepala gua nk fikirkan.sekarang dimana zaman 
MULUT LELAKI LEBIH BANGKAI BAU NYA DARI MULUT PEREMPUAN!
ini bukan coretan main hentam komo okeyh.ini atas apa yg gua dah lalui sepanjang tahun 2012.bila mulut sang jantan dah mula terbuka,kau tunggu jelaaa apa yg akan diperkatakan.heh tiada noktah lagi tiada belas kasihan.mcm jilaka itu semua.sakit hati tk payah nk cakap.rasa nk baling batu bata kat muka dia.heh walhal diri sendiri tk penah alami nasib yang sama,tp gagah bercerita mcm dah alami episode yang serupa.bangkai tahu.

seperti contoh pertama ; mother gua masok hospital taktala birthday gua yang ke-20
bangkai apa bila sesuka hati berkata gua nk meroyan di laman sesawang.perghhh itu lebih.gua tgh mengalmi mood yang sonsang ketika tu.yang tkde kena mengena terus bash gua.kebabian apakah yang melanda tuh bro.heh tp tkper,benda tuh dah settle.walaupun coincident nya gua yang tanggung.gua dgn AA habis bergaduh pasal benda tuh.sbb gua ni disalah ertikan sebagai "kurang hajar" dengan kawan baik dia.heh mampus sana.kau bukan nk kawin dgn kawan kau tuh pun.yang susah pon aku ni haa yang tolong kau.

contoh kedua ; bila gua breakoff dgn AA buat kali pertama
haa ni lebih drastik! kebabian apakah yang terjadi dikala ini.pergh tk payah cakap.mulut bangkai time ni riuh berkumandang di sana sini.tk payah nk susah susah nk tanya siapa.tanya diri tu sendiri dulu.serious fuck gua tujukan entry ni utk pencacai disana.hati gua dah lama panas dgn issue ni.heh tk tahu apa apa nk bash gua.meh sini hadap dulu apa yang gua dah been through for all this 7 month.then kau boleh nk bersuara lagak dah merasai apa yang gua dah rasa.ini couple pun tidak nk konon konon jadi dr love.fuckttab lah haii.buat naik loya tekak jer.awek pon sorang tk melekat ni ada hati nk beri nasihat.nah jari tengah! lebih teruk bila sang jantan ni bersuka ria jadi batu api.itu benda paling babi penah gua hadap.and yes benda tu terjadi lagi sampai sekarang.

contoh ketiga ; steve aoki
ni paling latest issue yang gua kena hadap.gua dgn riang hati pergi melawat boyfie kesayangan gua steve aoki di sepang baru baru nih.bodoh apa gua nk pergi bersorangan kan.gua pergi dgn teman teman gua.habis baik dah gua tak sentuh segala jenis kencing syaitan and gula gula syitan tuh.gua pergi sana hanya nk hilangkan stress di jiwa dan hotak gua.tp si bangkai nih mula berkata kata yang gua pergi sana dgn AA.habis heboh satu seremban skrg ! perghh babi apa. mmg secara kebetulannya AA ada time tuh. tp AA jadi event creww. bukan nya dia berjimba dengan gua time tuh pun.kira beruntung lah kalau AA nk berjimba dgn gua time tuh.tp ni tak, tk tahu apa apa cerita ,kau dah spread the rumors.sialan lagi jahanam kau si jantan keparat.

jadi !conclusion gua nk sampai kan kt sini adalah, first wahai si jantan sekalian.kalau tk tahu apa apa jgn jadi si pembawa mulut yang dibenci seperti azwan ali.cukup lah dia sorang lagak diva kt mesia nihh.kau tk payah susah payah nk copy dia.and jangan jadi batu api.cukup lah batu api yang kt neraka tuh,jangan ditambah okay.gua buat entry ni bukan nk jatuh hukum kt semua lelaki.tp gua dah tk tahan dengan mulut mulut bangkai yang sentiasa tk puas hati dgn apa yang gua buat sekarang nih.gua rasa tk perlu kot gua nk mention siapa nama jantan keparat tuh.sbb bukan hanya dia sorang,ramai lagii yang berpewatakan yang sama.

haihh.kenapa lah makin zaman dah maju ni makin peliks jer budaya nih.tp gua tetap salute dgn si pembawa motor yang masih ala ala superman.lu tetap dgn buaya lu walau semaju mana smartphone sekarang.hiwhiwhiw










No comments:

Post a Comment