Saturday, September 1, 2012

gades besar tidak menangis : 2


gua rasa kelemahan gua adalah gua senang di beli dengan ayat manis . tk kisah la sesiapa yg keluarkan ayat manis , gua akan senang percaya . lagi lagi kalau org yg berkata itu org yg gua sayang . even dia dah lukakan hati gua teruk mcm mana sekalipun , tapi bila dia keluar ayat ayat manis dia . secara automatik gua akan cair and mudah percaya padahal gua boleh fikir , sebenarnya benda tu tk logik lgsg =)

and mcm apa yg jadi skrg . yeahh gua hanya mampu diam . sbb kalau gua bersuara , semua akan menunding jari kat gua . gua tak menyesal tp gua cukup terkilan . sbb semua org hanya memahami dia tanpa ada seorang umat pun faham gua . dulu ada sorg yg faham gua dalam kata erti yg lain . kenal gua luar dan dalam . tapi dia dan gua dah tkde jodoh bersama . so let it be .

terluka ? yess . hati gua rasa nk meletup je skrg , and gua harap gua ada mesin doremon . and gua nk sgt bila gua buka mata gua dah takde kat bangi . gua tak nak jejak bangi lagi dan lagi . sbb byk sungguh benda yg lukakan gua kt bangi ni .


gua tk cukup kuat nk hadap benda ni sensorang , gua perlukan kwn gua ataupun org yg rapat dengan gua . tapi agak gua nk jaja cerita gua ? itu bangsat namanya . tkpa , gua berdiam lebih baik . org yg diam tk cerita masalah kat org adalah org yg kuat !

tp gua tak mampu nk menipu sebab apa yg gua rasa skrg ni sangatlah sakit . gua menangis mcm org gila sekalipun apa yg org nmpak hanya lah , gua tak memahami dia . habis siapa kan faham gua ? tkde sorg yg faham , yes mamat tuh sorg je faham. tapi agaklah gua nk jaja cerita gua kan ? takpa simpan dalam hati and diam .

yes , diam and akan diam sahaja lepas ni . bila gua dah kembali kepada silent mood . maaflah kalau gua dah mula ignore lu . sbb bila gua dah start ignore itu mkna nya gua dah terlalu terluka . maafkan gua atas apa yg akan terjadi lepas nii .







1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete