Tuesday, July 31, 2012

girang jiwa


holla people ! assalamualaikumm
lama tak write full entry doe . gua rindu ! ahhhh sangap gua . pheww
stalker rindu gua tak ? rindu eh . maii tapak kaki

kebelakangan nii gua byk problem kena hadap . dari jiwa batin sampai lah ke zahir
semua dah terluah habis . HAHA . kisah lapan ? tk payah semak nk tahu apa oaky

apa gua nak tulis pun gua tk tahu sebenarnya . gua cuma gatal jari nk menaip
sbb kawan gua tengah sibuk masak kt dapur
almaklumlah gua tengah pms week . jadi gua di kecualikan
yg sibuk semak dan sampah mana kata gua kaki skip puasa
nah middle finger ! hoho . okay gua tahu gua garang , kisah ? hahah

oiii , semalam gua ke stadium bukit jalil
buat apa di sana ? gua beli ikan nk masak karii . haha
jangan mengada tanya buat apa . katanya MESIA VS M.CITY
gua nk lelap tengok game semalam . mengantuk yg amat . sebaik macha ada
buat lawak gila babi punya bapak dia te berr =="




semua pic candid , sebab macha heboh sebok sangat nk isap rokok + main bb + tggu kwn
so tkde yg senonoh ponnn . and more thing . cahaya lampu bukan dosa saya okay . itu lumrah alam . haha


hahaha kelaut habis gua semalam , balik tuhh gua terus headache tahap giga . perghhh dengan jamm memang minta makii . tapii best la jugak lepak dengan macha semalam . and one more thing gua agak terkejut beruk semalam macha ajak gua picnic dekat pullman buka puasa ! HAHAH . apa siaaaaa doe dia , kena sampuk barangkalii , tapi memang sweet habis . berdua and main main air , mcm fuck sangat ~ hahaa

apa apa pun , thx bie sbb selalu ada beside gua even lu ni kekadang minta makii jugak . dah laa kedekuit kasih sayang , tapi gua tahu , lu sayang gua kan ? sampai dah mati pun lu still nak jaga gua kan . apa sial punya sweet tuhh . haha takpa takpa , much love bie



gua janii gua tak curang , tapi lu pun jangan mngada nk curang dengan gua . apa sial EX lu nk rindu rinduan dengan lu , mehh sini gua bagi kaki =) 

and and , kau mmg terbaikk bie , even kau suka buat aku menyirap + jeles + meroyan . kau still ada sebelah aku even comot selekeh and serabai mana ak time tuhh . ak sayang kauu bie . sayang gila babii dengan kauu . hahaha . muahhx 

sudah sudah , jenuh ak menaip pepanjang nii . kau bukan nk belanja ak baju ke seluar ke kann . kedekuitt betul kau nii . hahaha . takpe tkpe , janjii kau tk berani nak buat hal . haha 






sha . adios amigos 

No comments:

Post a Comment